Świąteczne dyżury Miejskiej Energetyki Cieplnej - terminy i kontakt dla mieszkańców

W Koszalinie zapadły decyzje o porządku pełnionych dyżurów na okres świąteczno-noworoczny. Miejska Energetyka Cieplna poinformowała, kiedy będą dostępne zespoły do reagowania na awarie i jak zgłaszać problemy z ogrzewaniem. To istotna wiadomość dla tych, którzy spędzą święta w domach i chcą mieć pewność, że ciepło nie zaskoczy ich niespodziewanie.
- Jak w Koszalinie będzie działać ciepłownia w okresie świątecznym
- Co ogłosiła Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o. i co to znaczy dla mieszkańców
Jak w Koszalinie będzie działać ciepłownia w okresie świątecznym
Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o. w Koszalinie ustaliła dyżury domowe, by zapewnić ciągłość dostaw energii cieplnej i ochronę mienia. Konkretne okresy dyżurowania to:
- od 23.12.2025 od godz. 15:00 do 29.12.2025 do godz. 7:00
- od 31.12.2025 od godz. 15:00 do 02.01.2026 do godz. 7:00
Całodobowe dyżury pod numerem telefonu pełni Pogotowie - w razie awarii należy dzwonić pod 993.
Co ogłosiła Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o. i co to znaczy dla mieszkańców
Decyzja ma na celu szybkie reagowanie na awarie i minimalizowanie ryzyka przerw w dostawie ciepła w dniach, kiedy większość służb pracuje w ograniczonym trybie. Dla mieszkańców oznacza to przede wszystkim jasny kanał kontaktu i określone ramy czasowe dostępności ekip interwencyjnych. Kilka praktycznych wskazówek:
- upewnij się, że masz zapisany numer 993 i telefon jest w zasięgu;
- sprawdź stan zaworów i temperaturę w pomieszczeniach przed wyjazdem lub przed nocą;
- informuj opiekunów osób starszych o numerze alarmowym i o planie dyżurów.
Mieszkańcy mogą oczekiwać, że dyżury będą realizowane zgodnie z ogłoszonym harmonogramem, a w nagłych przypadkach reakcja przyjdzie pod wskazany numer telefonu.
na podstawie: Urząd Miejski w Koszalinie.
Autor: krystian

