Świąteczne dyżury Miejskiej Energetyki Cieplnej - terminy i kontakt dla mieszkańców

2 min czytania
Świąteczne dyżury Miejskiej Energetyki Cieplnej - terminy i kontakt dla mieszkańców

W Koszalinie zapadły decyzje o porządku pełnionych dyżurów na okres świąteczno-noworoczny. Miejska Energetyka Cieplna poinformowała, kiedy będą dostępne zespoły do reagowania na awarie i jak zgłaszać problemy z ogrzewaniem. To istotna wiadomość dla tych, którzy spędzą święta w domach i chcą mieć pewność, że ciepło nie zaskoczy ich niespodziewanie.

  • Jak w Koszalinie będzie działać ciepłownia w okresie świątecznym
  • Co ogłosiła Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o. i co to znaczy dla mieszkańców

Jak w Koszalinie będzie działać ciepłownia w okresie świątecznym

Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o. w Koszalinie ustaliła dyżury domowe, by zapewnić ciągłość dostaw energii cieplnej i ochronę mienia. Konkretne okresy dyżurowania to:

  • od 23.12.2025 od godz. 15:00 do 29.12.2025 do godz. 7:00
  • od 31.12.2025 od godz. 15:00 do 02.01.2026 do godz. 7:00

Całodobowe dyżury pod numerem telefonu pełni Pogotowie - w razie awarii należy dzwonić pod 993.

Co ogłosiła Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o. i co to znaczy dla mieszkańców

Decyzja ma na celu szybkie reagowanie na awarie i minimalizowanie ryzyka przerw w dostawie ciepła w dniach, kiedy większość służb pracuje w ograniczonym trybie. Dla mieszkańców oznacza to przede wszystkim jasny kanał kontaktu i określone ramy czasowe dostępności ekip interwencyjnych. Kilka praktycznych wskazówek:

  • upewnij się, że masz zapisany numer 993 i telefon jest w zasięgu;
  • sprawdź stan zaworów i temperaturę w pomieszczeniach przed wyjazdem lub przed nocą;
  • informuj opiekunów osób starszych o numerze alarmowym i o planie dyżurów.

Mieszkańcy mogą oczekiwać, że dyżury będą realizowane zgodnie z ogłoszonym harmonogramem, a w nagłych przypadkach reakcja przyjdzie pod wskazany numer telefonu.

na podstawie: Urząd Miejski w Koszalinie.

Autor: krystian