25.10.2019 | Dodał: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Regulamin
II BIEGU PATROLOWEGO
pn. „DROGA DO NIEPODLEGŁOŚCI”
- Cel Biegu Patrolowego:
- rozwijanie zainteresowań;
- kształtowanie postawy aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym;
- ukazanie znaczenia aktywności na świeżym powietrzu;
- pogłębienie więzi społecznych wśród mieszkańców Gminy Polanów;
- rozwijanie umiejętności współpracy w grupie;
- kształtowanie postaw patriotycznych.
2. Organizatorzy:
MOW Polanów
Nadleśnictwo Polanów
DPS Żydowo
DPS Cetuń
Partnerzy:
Powiat Koszaliński
KOWR Koszalin
OSP Żydowo
3. Termin biegu:
Bieg patrolowy odbędzie się bez względu na pogodę w dniu 09 listopada 2019r.
4. Miejsce biegu:
Start biegu w dniu 09 listopada 2019r. o godz. 10:00 na parkingu Nadleśnictwa Polanów przy ulicy Klonowej 12.
Meta zawodów będzie znajdowała się na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Polanowie.
Przewidywana godzina zakończenia zawodów – godzina 14:00.
5. Uczestnicy i zgłoszenia
Dla uczestników zostaną przygotowane dwie trasy, różniące się poziomem trudności oraz długością
- pierwsza trasa – tzw. trasa juniorów (TJ) – przeznaczona jest dla osób, które nie mają doświadczenia w zawodach tego rodzaju
- druga trasa – tzw. trasa seniorów (TS) – przeznaczona jest dla osób doświadczonych, nie mających trudności w posługiwaniem się mapą
- zawodnicy w zgłoszeniu zaznaczają, którą kategorią wybierają (TJ czy TS)
- w biegu mogą wziąć udział 3-5 osobowe zespoły
- w każdym patrolu musi znajdować się min. jedna osoba dorosła (będąca opiekunem osób niepełnoletnich)
- na zawody można zgłosić się telefonicznie ( 698 674 777) lub poprzez facebooka (pisać do Artura Dropko).
- zgłoszenia powinny zawierać: imię i nazwisko uczestników oraz dane kontaktowe do kapitana patrolu.
- możliwe będą również zapisy bezpośrednio przed startem
UDZIAŁ W RAJDZIE JEST BEZPŁATNY.
6. Przebieg biegu patrolowego:
Zawody przebiegają na wyznaczonym przez organizatorów terenie w przybliżeniu na odcinku 4 km (TJ) i 6 km (TS)
Na trasie biegu patrolowego będą znajdować się 10 (trasa TJ) lub 20 (trasa TS) punktów kontrolnych (PK)
Każdy punkt kontrolny jest biało-czerwoną kartką z wypisanymi literami, które wpisuje się na kartę startową.
Poza PK na trasie znajdować się będzie 5 punktów zadaniowych (PZ).
Karty startowe
Karta startowa drużyny jest dokumentem, który potwierdza obecność na punktach kontrolnych. Zgubienie karty w trakcie biegu bądź jej zniszczenie bez możliwości odczytania danych z poszczególnych punktów eliminuje z biegu patrolowego. Drużyny są wypuszczone na trasę zawodów w 5 minutowych odstępach czasu. Przed startem każda drużyna dostaje mapę z zaznaczonymi PK i PZ. W każdym punkcie zadaniowym znajduje się osoba, która na karcie startowej oceni wykonanie powierzonego zadania oraz współpracę w grupie.
Zawodnicy wykonują zadania samodzielnie. Każda ingerencja innej osoby w zadania patrolu powoduje utratę punktów. Punkty karne można również otrzymać za pominięcie punktu kontrolnego, nieodpowiednie zachowanie w stosunku do prowadzącego dany punkt kontrolny lub innych osób uczestniczących w Biegu Patrolowym, a także za opóźnianie innych uczestników.
7. Punktacja
Za każdy potwierdzony punkt kontrolny zespół zdobywa 5 punktów
Za każdy punkt zadaniowy zespół może uzyskać od 1 do 10 punktów.
W przypadku identycznej liczby punktów o miejscu decydować będzie czas w jakim patrol pokonał trasę. - Nagrody
Puchary i dyplomy za zajęcie trzech pierwszych miejsc w każdej z kategorii
Nagrody rzeczowe dla najlepszych uczestników
Ciepły posiłek na zakończenie biegu
Zapraszamy!!!
wróć