Powiat Koszalin: Nabór wniosków na zakładanie działalności gospodarczej i informacja o szkoleniu.

4 min czytania

** Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania z siedzibą w Koszalinie informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 2020.
**

Termin składania wniosków:od 1 lutego 2022 r. do 15 lutego 2022 r.
Miejsce składania wniosków:Biuro Stowarzyszenia Środkowopomorska Grupa Działania, ul. Partyzantów 17, 75-411 Koszalin
Sposób składania wniosków:Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej (zapis na informatycznym nośniku danych) na obowiązującym formularzu w Biurze Stowarzyszenia.
Limit środków:386 015,92 EUR (słownie: trzysta osiemdziesiąt sześć tysięcy piętnaście euro i dziewięćdziesiąt dwa centy) 1 544 063,68 zł. (słownie: jeden milion pięćset czterdzieści cztery tysiące sześćdziesiąt trzy złote 68/100) po kursie 1 EUR 4,00 zł
Forma wsparcia:Premia (ryczałt)
Wysokość wsparcia:60.000 zł

** Więcej informacji oraz dokumenty do pobrania na stronie ŚGD
**

Dodatkow****ych informacji udzielają pracownicy Biura LGD Stowarzyszenia Środkowopomorska Grupa Działania od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30: tel.,faks 94 340 24 58, kom. 517 311 023 oraz drogą e-mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

**

INFORMACJE O SZKOLENIU**

W związku z obostrzeniami wynikającymi z nadzwyczajnej sytuacji epidemiologicznej Stowarzyszenie Środkowpomorska Grupa Działania informuje, że szkolenie stacjonarne dla potencjalnych Wnioskodawców w konkursie 1/2022 Zakładanie działalności gospodarczej zostanie przeniesione na platformę ClickMeeting i odbędzie się w formie on-line (webinarium). Szkolenie będzie prowadzone na żywo, przez pracownika biura LGD.

Szkolenie w formie webinarium odbędzie się 25 stycznia 2022 r. o godz. 11.00

Zakres szkolenia:

  • Zasady udzielania wsparcia w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 dla podmiotów ubiegających się o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 w zakresie podejmowania działalności gospodarczej.
  • Zobowiązania Beneficjentów wynikające z Umowy o przyznaniu pomocy.
  • Najistotniejsze elementy procedury wyboru i oceny operacji realizowanych przez podmioty inne niż LGD w ramach LSR.
  • Lokalne Kryteria Wyboru, jako podstawa oceny i wyboru operacji przez Radę Oceniającą LGD.
  • Zasady wypełniania dokumentacji aplikacyjnej o przyznanie pomocy.
  • Wymagane załączniki do Wniosku o przyznanie pomocy.

Zasady udziału w webinarium organizowanym przez LGD: Webinaria przy wykorzystaniu platformy ClickMeeting, która pozwala na udział w szkoleniu przy wykorzystaniu przeglądarki, bez ściągania dodatkowych programów. Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić i podpisać formularz zgłoszeniowy , a następnie przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Osoba przesyłająca zgłoszenie powinna podać wszystkie informacje wymagane przez LGD,w szczególności imię, nazwisko oraz adres e-mail Uczestnika. Najpóźniej na 24 godziny przed rozpoczęciem szkolenia LGD prześle e-maila zawierającego wszystkie konieczne dane niezbędne do przystąpienia do webinaru (zalogowania się do pokoju konferencyjnego).

Zalecane jest zalogowanie się kilka minut przed rozpoczęciem szkolenia.
Film wyjaśniający , jak przystąpić do webinaru. Uczestnik logując się do pokoju konferencyjnego jest zobowiązany wpisać swoje imię, nazwisko oraz adres e-mail. Wszystkie te dane muszą być zgodne z danymi podanymi w formularzu zgłoszeniowym.

Uczestnictwo w szkoleniu jest punktowane w ramach lokalnych kryteriów wyboru, według których oceniane będą wnioski o przyznanie pomocy.

Rada LGD oceniająca wnioski o przyznanie pomocy przyzna punkty za uczestnictwo w szkoleniu on-line (webinarze), jeśli Uczestnik spełni łącznie następujące wymagania:

  1. Uczestniczył w szkoleniu przez co najmniej 75% czasu jego trwania, wyliczonego na podstawie czasu zalogowania Uczestnika do pokoju konferencyjnego,
  2. Uczestnik logując się do pokoju konferencyjnego podał swoje imię, nazwisko oraz adres e-mail i dane te są zgodne z danymi podanymi w formularzu zgłoszeniowym.
  3. W czasie trwania naboru Uczestnik szkolenia podczas indywidulanego kontaktu z pracownikiem biura LGD złożył podpis na liście obecności dotyczącej szkolenia.

Zapewnienie połączenia internetowego o odpowiedniej jakości do uczestniczenia w webinarium należy do Uczestnika. LGD nie odpowiada za zakłócenia odbioru szkolenia na urządzeniu końcowym Uczestnika (zrywanie połączeń, przerywanie” głosu lub obrazu video, etc.), wynikające z jakości połączenia internetowego o niewystarczającej jakości.

**Wszystkie zgłoszenia przyjmowane są do dnia 21 stycznia 2022 r. **

Formularz zgłoszeniowy

Starostwo Powiatowe Koszalin, powiat.koszalin.pl/nabor-wnioskow-na-zakladanie-dzialalnosci-gospodarczej-i-informacja-o-szkoleniu/

Autor: krystian