Branżowy katalog firm to jedna z wielu możliwości do tego, aby ułatwić internautom dotarcie do oferty wybranego przedsiębiorstwa. Jeśli spojrzymy na tą kwestię pod kątem tego, że dopiero zaczynamy działalność to bez wątpienia należy zadbać o to, aby jej promocja w internecie związana była z nieustannym i efektywnym rozgłaszaniem oferty na różnych portalach. Jak tego dokonać?
Portale branżowe
Świetnym rozwiązaniem na początek jest dotarcie do odbiorców autentycznie zainteresowanych tym co ma do zaoferowania firma. Gdzie więc szukać tego typu odbiorców? Oczywiście na portalach, które są ukierunkowane w wybranej tematyce. Prowadząc na przykład sprzedaż książek można znaleźć stronę www zajmującą się recenzją różnego rodzaju powieści i nawiązać współpracę na zasadach partnerskich. Recenzje produktów wzbudzą zainteresowanie użytkowników portalu, a logo firmy wraz z linkiem zwrotnym do księgarni internetowej pozwoli skutecznie zdobywać nowych klientów.
Blogi i fora specjalistyczne
Udzielanie się na blogach oraz forach specjalistycznych to jeden z ciekawych sposobów, aby przekonać do marki firmowej osoby zainteresowane wybraną tematyką. Firma, która będzie udzielać się na forach, pomagać i aktywnie udzielać odpowiedzi na różnorakie pytania automatycznie jawić się będzie jako ekspert w swojej dziedzinie. Co za tym idzie – robienie zakupów w firmie, która w otwarty sposób dzieli się swoją bogatą wiedzą jest dość częstą praktyką.
Filmy wideo
Filmy publikowane na platformie Youtube lub Vimeo stają się coraz popularniejszą formą promowania marki oraz samej firmy. Zdecydowanie łatwiej trafić do konkretnej grupy odbiorców za pomocą multimedialnej wiadomości, a możliwości jakie dają tego typu serwisy pomagają w tworzeniu treści spełniających oczekiwania internautów pod wieloma względami. Widać to wyraźnie na przykładzie wszelkiego typu filmów rozrywkowych, edukacyjnych lub wideo-poradników.